Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

3 posters

 :: Pelialueet :: Asunnot

Sivu 7 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja laurdee Ti Helmi 14, 2017 6:59 pm

Mimi

"Okei, aika jännö kuvio. Eiks se sit pidä siitä koska seurustellu sen siskon kaa?"
*Utelee Monalts, ja vilkaisten sitten Eliasta.*
"Joo se oli sellaneb aikalail nytki. Ja sit se kerto et sil on kissa."
,*Kertoo hihittäen hieman ja vilkaisee Aatua hymyillen.*

laurdee
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1456
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja ansku Ti Helmi 14, 2017 7:01 pm

Elias

"No enhän mä sitä tunne mut ku rikos on rikos ja mä oon poliisi."
*Sanoo turhautuneena Monalle, miettien miksi tuo puolustaa Tommia ja juo sitten kahvistaan, ollen hetken hiljaa, miettien mitä sanoa.*
"Ei mul oo mitään koko jätkää vastaan, mut kyl mun nyt poliisina pitää ottaa huomioon jos joku kertoo mulle jotain."
*Mutisee sitten, ottaen työnsä vakavasti.*
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja iiduliini Ti Helmi 14, 2017 7:05 pm

Mona

"Joo varmasti pitää ottaa, mutta mahtoks sillä Valtterilla olla mitään muuta näyttöö kun oma kertomus?"
*Kysyy kulmiaan kohottaen Eliakselta, ja on kyllä kuullut miksi Valtteri ei Tommista pidä.*
"Se ei ilmeisesti pidä siit koska Tommi kuulemma oli myyny jotain aineita, joista sen kaveri oli joutunu sairaalaan. Emmä sit tiiä, ja siitäki on ilmeisesti tosi kauan aikaa."
*Selittää Mimille, uskoen että tuon jutun myös Valtteri oli Eliakselle kertonut. Eikä itse juuri halua ottaa kantaa kuulopuheisiin. Hymyilee siskolleen tuon kertoessa että Niilolla on kissa.*
"Aijaa, en oo kyl kuullu et monel miehel olis."
*NAurahtaa juoden kahvinsa loppuun ja nostaa Aatun pois syöttötuolista tuon halutessa leikkimään. *

iiduliini
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1243
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja laurdee Ti Helmi 14, 2017 7:15 pm

Mimi

"No älä. Mä vaan aloin nauraa ku se yhtäkkii kerto kissastaaan"
*Sanoo huvituneena, jaksamatta komentoida ja välittääcenää edes miksi Helyn mies vihaa Tommia ja muuta vastaavaa*
"Onks tää Valtteri nyt joku vasikka?"
*Kyselee leikkimielisen Eliakselts, kunnes virnuilee itsekseen.*

laurdee
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1456
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja ansku Ti Helmi 14, 2017 7:18 pm

Elias

"No eipä juuri. Ja just noinkin se mulle kerto, mut no joo... ehkä ei keskustella aiheesta."
*Sanoo Monalle, syöden keksinsä ja juoden kahvinsa loppuun, aikoen hoitaa asian myöhemmin ja vilkaisee sitten Mimiä naurahtaen.*
"Joo, vasikkahan se. Se joutuu melkosiin ongelmiin gangstereiden kans nyt."
*Vitsailee, vilkaisten sitten Aatua, joka leikkii jotain omaansa.*
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja iiduliini Ti Helmi 14, 2017 7:22 pm

Mona

"No mulle ihan sama, ite suhtaudun vaa aina vähä varauksel kuulopuheisiin,."
*Naurahtaa ja kohauttaa olkiaan, jaksamatta puhua enää asiasta.*
"Mimi! Miks sä rupesit nauraa? Entä jos sille tuli paha mieli?"
*Kyselee siskoltaan virnuillen tuolle pienesti, ja varmasti olisi itsekin hihitellyt tilanteessa. Ottaa itselleen lisää kahvia ja laittaa siihen maitoa.*
"Oooksä nyt ihastunu siihen sit?"

iiduliini
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1243
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja laurdee Ti Helmi 14, 2017 7:25 pm

Mimi

"Noku ihan yhtäkkii vaan täräytti etä hällä on kissa nimel Viiru."
*Sanoo huvittuneena ja päätän pyöritellen. Ja virnistelee vain Eliakselle, kuullessaan tuon sanat*
"No en m ny ihastunu oo. Oon kerran sen nähny. Mut se on kiva."
*Toteaa siskolleen. Viihtyen kyll oikein hyvin Niilon seurassa, ja hörppii kylmettyneen kahvinsa irvistäen*

laurdee
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1456
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja ansku Ti Helmi 14, 2017 7:29 pm

Elias

"Kissathan on mukavia. Tykkäiskö Aatu kisusta vai koirasta?"
*Sanoo, leperellen sitten Aatulle joka tulee luokseen näyttämään jotain lelua, miettien että voisi ehkä ostaa pojalle synttärilahjaksi lemmikin, aikoen puhua asiasta Monalle jossain vaiheessa, tietäen niissä olevan oma hommansa.*
"Kohta teil onkin tuplahäät."
*Vitsailee sitten Monalle ja Mimille kuullessaan näiden puhuvan ihastuksesta.*
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja iiduliini Ti Helmi 14, 2017 7:36 pm

Mona

"Viiru.."
*Toistaa naurahtaen ja vilkaisee Eliasta miettien reagoiko liian kiivaasti puolustaessaan Tommia. Silittelee miehen kättä kuitenkin.*
"No mut kiva, että näätte uudestaan ja tutustutte."
*Hymyilee siskolleen ollen iloinen tuon puolesta. Naurahtaa huvittuneena Eliaksen sanoille.*
"Emmä usko et Mimi ihan heti alttarille juoksis."

iiduliini
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1243
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja laurdee Ti Helmi 14, 2017 7:40 pm

Mimi

"...jooooo. ei pelkoa että mä olisin juoksemas alttarille iha viel. Seuraavaa kymmenee vuotee"
*Sanoo huvittuneena Eliakselle, ja vie kahvikuppinsa tiskikoneeseen*
"Mun pitää lähtee. Pitää yks esitelmä viel viimeistwllä"
*Kertoo, lähtien eteiseen pukemaan villakangastakkia ylleen ja sittwn kenkiään.*
"Moooi, soitellaa!"
*Huikkaa eteisestä, ja lähtien sitten kotiansa kohti.*

[[Meen täst jo ]]

laurdee
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1456
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja ansku Ti Helmi 14, 2017 7:41 pm

[[Meen kans. Very Happy ]]
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja iiduliini Ke Helmi 15, 2017 8:03 pm

Mona

*Raivailee olohuoneessa Aatun leluja, heitellen niitä lelukoppaan pojan mentyä jo nukkumaan.*
"Onks siit Heidist nyt kuulunu mitään? Et miten niil on tyttöjen kans siel menny?"
*Kyselee Eliakselta sillä kerkesi itsekin kiintyä tyttöihin ja haluaa että näillä menee hyvin äitinsä kanssa.*

iiduliini
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1243
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja ansku Ke Helmi 15, 2017 8:06 pm

Elias

"Joo siis tosi hyvin. Tytöt on innoissaan ku on nähny isovanhempia ja Heidikin saa nyt viettää niiden kans aikaa ku se on sairaslomalla. Onneks ne tulee taas kohta käymään."
*Selittää hymyillen, ollen iloinen että tytöillä on kaikki hyvin, eikä Heidikään ole ollut nyt niin rasittava.*
"Ai niin, mä en muistanu sulle eilen näyttää tätä taloo. Tääki ois ihan kiva."
*Muistaa ollessaan läppärillä ja ottaa suosikeista eilen löytämänsä talon, näyttäen Monalle sivua.*
"Ihan kivalla paikalla näyttäs olevan, eikä toi hintakaan oo niin järjetön."
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja iiduliini Ke Helmi 15, 2017 8:12 pm

Mona

"No hyvä."
*Sanoo hymyillen Eliakselle, mennen tuon viereen katselemaan kuvia ja tietoja talosta. Kurtistaa hieman kulmiaan ja nostaa katseensa mieheen.*
"Toi on kyl kiva, voishan sitä ainakin käydä kattoo. Pitäskö laittaa tolle välittäjälle viestiä?"
*Ehdottaa ottaenkin puhelimensa esiin ja tallentaa välittäjän numeron, ajatellen että huomenna laittaa viestiä.*
"Oon muute miettiny et jos me nyt ostetaan talo ni häät saa kyl sit hetken odottaa, koska ei meil oo kaikkeen varaa."
*Naurahtaa. Laittaa hiuksensa korkealle nutturalle ja suukottaa Eliasta.*
"Ois kiva tehä jotain yhessä, ilman lapsia. Lähtee ulos, pyytää vaik Hely ja Valtterikin mukaan,."

iiduliini
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1243
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja ansku Ke Helmi 15, 2017 8:15 pm

Elias

"Joo, käydään vaa."
*Nyökkää, hymyillen sitten kun Mona suukottaa tätä, kietoen toisen kätensä tämän ympärille, selaillen samalla taloja.*
"Oisko sul sit toiveita et millon ne häät ois? Ja et haluuks sä isot vai pienet? Koska sä saat ihan sellaset häät mitkä sä tahdot."
*Lupaa ja suukottaa Monaa, tietäen kyllä että häät maksavat, mutta aikoo hommata rahat keinolla millä hyvänsä.*
"Nii ois. Mä en ees muista millon ois voinu rentoutuu iha kunnol."
*Innostuu Monan ideasta, kääntäen katseensa naiseen.*
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja iiduliini Ke Helmi 15, 2017 8:20 pm

Mona

"Emmä oikeen tiiä. Tai siis kai niist kohtuu isot tulee jos miettii et molempien sukulaiset ja ystävät kutsutaan."
"Oon miettiny et oisko kiva jos ne olis talvella?"
*Pohdiskelee ja katsoo Eliasta hieman kysyvänä, kulmiaan kohottaen.*
"Pitää varmaan sit lahjoo Mimi lapsenvahdiks."
*Naurahtaa ollen välillä harmissaan siitä että molempien vanhemmat asuvat niin kaukana.*
"Laita sun työvuoroja johonki ylös ni osaan sopii sellasen ajan et päästään molemmat kattoo tota taloa."

iiduliini
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1243
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja ansku Ke Helmi 15, 2017 8:24 pm

Elias

"Hei, talvihäät ois aika siistit. Mut vitsi, sinne ois sit varmaan vuosi tai vähintään se puol."
*Innostuu, mahtamatta sille mitään että on vähän mietiskellyt sitä, miten Mona puolusti eilen niin nopeasti Tommia.*
"Eihän mikään oo saanu sua epäröimään? Mä vaa haluun varmistaa, etten mä pakota sua naimisiin."
*Kysyy pienesti naurahtaen, kehtaamatta mainita miehen nimeä suoraan, eikä kyllä uskokaan, että näillä olisi mitään. Virnistää sitten Monan sanoille Mimistä.*
"Aatu kyl on ihan sen perään. Se varmaa jäis ihan mielellään Mimin hoitoon ja juu mä laitan."
*Nyökkäilee, ollen melko kiireinen töidensä kanssa, mutta toisaalta nuorena poliisina on vain innoissaan.*
"Mä muute keksin eile yhden lahjaidean Aatulle, ku Mimi kerto siitä sen jätkän kissasta."
*Aloittaa vinosti hymyillen.*
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja iiduliini Ke Helmi 15, 2017 8:30 pm

Mona

"Aikasintaan ne vois järjestää joskus reilu vuoden päästä. Kirkkoo nimittäin täks talveks ei saa, ja tulis muutenki kiire."
*Selittää ja haluaakin suunnitella häänsä kunnolla, eikä hätiköidä niiden kanssa. Pudistaa päätään Eliaksen kysymykselle ja katsoo miestä hieman ihmeissään.*
"Ei oo, etkä pakota. Miks kysyt?"
*Katsoo tuimasti Eliaksen aloittaessa puhumaan kissasta ja huokaisee naurahtaen hieman.*
"Ei kai nyt oikeesti? Ei ton ikänen ymmärrä viel lemmikeistä mitään.."

iiduliini
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1243
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja ansku Ke Helmi 15, 2017 8:33 pm

Elias

"Totta ja parempi suunnitella kunnolla ku hätiköidä."
*Nyökkäilee, ollen ihan samaa mieltä Monan kanssa, vaikka ei malttaisi odottaa häitä, koska rakastaa naista niin paljon. Liikahtaa sitten vaivaantuneena sohvalla, tietämättä mitä sanoa.*
"Ei kun mä halusin vaa varmistaa."
*Hymyilee sitten, naurahtaen myöskin.*
"Lemmikit on just kivoja. Mul oli pienenä koira, jonka mä sain isältä kun mä sain todistukseen neljä kymppiä."
*Sanoo huvittuneena, vanhempiensa vaadittua näiltä paljon lapsena ja palkittua hyvistä saavutuksista.*
"Mut Aatu tosiaan on aika pieni vielä."
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja iiduliini Ke Helmi 15, 2017 8:38 pm

Mona

"Joo no en mä huvikseen kenenkään kanssa naimisiin mene. Hölmö."
*Naurahtaa Eliakselle ja suukottaa miestä, hymyillen tuolle.*
"Pitäskö sitä lemmikkii kattoo sit hiukan vanhempana? -Sul on tosi paljon töitä ja mullaki alkaa koht, se nimittäin veis tosi paljon aikaa."
*Ehdottaa miehelleen, sillä ei halua töiden päälle huolehtia myös lemmikistä koska on paljon muutakin puuhaa.*

iiduliini
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1243
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja ansku Ke Helmi 15, 2017 8:41 pm

Elias

"Hei muute hyvä pointti. Siis onhan noi työt tosi jees, varsinkin sillon kun jotain tapahtuu. Mut välil tuntuu et voi ku vois pitää tyylii kuukauden lomaa."
*Naureskelee, itseään jo väsyttäessä valmiiksi, kun ajatteleekin huomista työpäivää, yleensä vain herätellessä humalaisia ulkoa tai ratkaistessa pikkuisia rötöksiä.*
"Tytöt tietysti tykkäis mut ku ne on kuitenkin siel Lahdes nii ehkä sit tosiaan myöhemmin."
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja iiduliini Ke Helmi 15, 2017 8:44 pm

Mona

[[Meenki jo ;D]]

iiduliini
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1243
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 7 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 7 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Takaisin alkuun

- Similar topics

 :: Pelialueet :: Asunnot

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa