Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Muut paikat Helsingissä

2 posters

Siirry alas

Muut paikat Helsingissä Empty Muut paikat Helsingissä

Viesti kirjoittaja ansku La Syys 19, 2015 7:25 pm

Muut, määrittelemättömät (esim. kaverin asunto, joku katu yms.) paikat Helsingissä.
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Muut paikat Helsingissä Empty Vs: Muut paikat Helsingissä

Viesti kirjoittaja friida La Helmi 11, 2017 5:55 pm

Bettina

*Bettina istui Tommin kanssa perheen merenrantahuvilassa poreammeessa. Nainen oli kutsunut miehen sinne viikonlopuksi, sillä hänellä ei ollut mitään suunnitelmia, ja Tommi oli tehnyt vaikutuksen naiseen. Ei hän vielä tiennyt tulisiko tästä muuta, kuin hauskanpitoa, mutta se selviäisi vähitellen. Bettinan vaaleat hiukset olivat nutturalla ja yllään hänellä oli kultaiset bikinit. Bettinalla oli ollut kiireitä töissä, mutta nyt olisi ihanaa viettää vapaata*
"No mitäs oot tykännyt täällä? Faija ei käy täällä melkein ikinä ja Bianca on kavereidensa kanssa reissussa Kreikassa, joten tää on nyt mun. Eikä sisko muutenkaan käy täällä kamalasti."
*Bettina kysyi virnistäen Tommilta. Bianca oli pyytänyt Bettinaakiin lomalle, mutta vastahan hän oli käynyt Amerikassa ystävänsä kuvauksissa, ja Tommin seura kiinnosti enemmän. Nainen joi hieman shampanjastaan ja kosketti veden alla jalallaan Tommin jalkaa*
friida
friida
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 18.11.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Muut paikat Helsingissä Empty Vs: Muut paikat Helsingissä

Viesti kirjoittaja ansku La Helmi 11, 2017 6:04 pm

Tommi

"Mul on ollu tosi kivaa. Tääl on upeeta ja seura viel upeempaa."
*Vastaa flirttaillen, tultuaan Bettinan merenrantahuvilalle viikonlopuksi, vaikka on välillä mietiskellyt Veeraa ja hieman Monankin avioliittoa. Virnistää sitten naiselle kun tuntee tuon koskettavan jalkaansa.*
"Oispa mul..."
*Meinaa jo lipsauttaa, että omistaisipa itsekin tämmöisen, mutta muistaa sitten valehdelleensa Bettinalle, tajuten mitä melkein möläytti, sillä ei halua paljastaa totuutta, koska viihtyy naisen seurassa.*
"Nii siis meidän huvila ei oo läheskään näin hyvä."
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Muut paikat Helsingissä Empty Vs: Muut paikat Helsingissä

Viesti kirjoittaja friida La Helmi 11, 2017 6:09 pm

Bettina

*Bettina hymyili tyytyväisenä Tommin sanoille, sillä hän tiesi olevansa upea. Hän silitteli hellästi jalallaan miehen jalkaa, katsellen samalla tuota silmiin. Tommi oli yksi komeimmista, ketä Bettina oli tavannut. Olihan kaikki hänen miehensä olleet komeita, mutta mies oli jopa ex-kihlattua paremman näköinen*
"Ei varmasti. Tää on yks Helsingin isoimpia ja upeimpia. Tää on ollut meidän suvulla aina, mutta mutsi sisusti tän uudestaan."
*Bettina selitti hieman haikeasti. Hän muisteli hetken kesiä huvilassa, jolloin äiti oli ollut vielä elossa. Joskus hänellä oli ikävä äitiä, mutta ei hän viitsinyt tässä tunteilemaan alkaa*
"Onks teidän huvila missä päin?"
friida
friida
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 18.11.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Muut paikat Helsingissä Empty Vs: Muut paikat Helsingissä

Viesti kirjoittaja ansku La Helmi 11, 2017 6:12 pm

Tommi

"Öh, se on siel Espoon hienostoalueella päin."
*Valehtelee, nyökättyään ensin Bettinalle. Juo myöskin vähän shampanjastaan, katsellen naista ja pitää tuota todella upeana, miettien Monan avioliittoa taas hetken ja sitä, miten lähes kaikki kaverinsa seurustelevat vakavasti ja itse on ihan hukassa.*
"Käyks sulla paljonkin jätkii tääl vieraana?"
*Kysyy sitten virnistäen.*
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Muut paikat Helsingissä Empty Vs: Muut paikat Helsingissä

Viesti kirjoittaja friida La Helmi 11, 2017 6:18 pm

Bettina

*Nainen naurahti hieman Tommin kysymykselle. Olihan täällä käynyt muutama poikaystävä, viimeisimpänä se inhottava kihlattu. Kaikkea Bettina olikin ajatellut mennessään kihloihin kyseisen miehen kanssa, mutta sellainen nainen vain oli rakastuessaan. Täytyi sitoutua äkkiä ja kaikki oli ruusunpunaista*
"Ne on täällä kokoajan. Nyt ne on tuolla yläkerrassa piilossa, siks tää on niin iso."
*Bettina kiusoitteli vinosti hymyillen ja roiski kevyesti vettä Tommin päälle. Sitten hän naurahti huvittuneena ja pudisteli päätään*
"Ei vaan, viimesiks täällä kävi mun ex-kihlattu. Mutta se juttu oli ihan fiasko. Mä en oo koskaan ollu kenenkään yhtä tylsän kanssa. Se ei edes huomioinut mua tarpeeks, aina työt meni etusijalle."
*Nainen paljasti silmiään pyöräyttäen. Aluksi mies oli ollut tosi ihana, mutta nopeasti näyttänyt tylsän luonteensa*
friida
friida
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 18.11.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Muut paikat Helsingissä Empty Vs: Muut paikat Helsingissä

Viesti kirjoittaja ansku La Helmi 11, 2017 6:22 pm

Tommi

*Naureskelee hetken päätään pudistellen Bettinan vitsille, yllättyen sitten siitä, että tuo on ollut kihloissa.*
"No mitä vittua? Sähän oot ihan selkeesti tollanen, ketä pitää huomioida. Ja niin noin upeeta pitääkin."
*Virnistää, pitäen Bettiinaa tosi kauniina.*
"Onks se sit sun vakavin suhde?"
*Kysyy mietteliäänä.*
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Muut paikat Helsingissä Empty Vs: Muut paikat Helsingissä

Viesti kirjoittaja friida La Helmi 11, 2017 6:31 pm

Bettina

"No älä vaa! Tottakai työt on tärkeet, mutta jos toisen kanssa ollaan niin kyllähän se toinen nyt pitää huomioida."
*Nainen puuskahti, ajatellen että itse on niin upea, että jos tämän saa, niin silloin vasta huomiota pitääkin antaa, mutta ei sentään kehtaa sanoa mitään niin ylimielistä. Nainen katseli Tommia hymyillen, kylläpäs sitä nyt käytiin uteliaaksi, mutta toisaalta hän itsekin halusi tietää miehestä lisää*
"Hmm, joo taitaa olla. Onhan tässä ollu vähän kaikenlaisia urheilijoita, liikemiehiä, räppäreitä... Mutta mä vaadin mieheltä muutakin kuin pelkkää ulkonäköö. Mut älä käsitä väärin, en mä mikään helppo oo joka lähtee kaikkien matkaan. Päinvastoin, mä en mitään taviksia tsiigaile."
*Bettina tunnusti, eikä hävennyt sitä ollenkaan. Hän tiesi oman arvonsa, eikä hän luonut edes katsetta miehelle, joka ei täyttänyt kriteerejä*
"Ennen sitä kihlattua mulla on ollut pari vakavampaa juttua. Toinen teininä ja toinen Yalessa. Mut mites sä? Ihme kun tollanen aateliskomistus ei oo jo naimisissa."
friida
friida
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 18.11.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Muut paikat Helsingissä Empty Vs: Muut paikat Helsingissä

Viesti kirjoittaja ansku La Helmi 11, 2017 6:36 pm

Tommi

*Kiinnostuu vain lisää Bettinasta, kun tajuaa tuon olevan melko vaikea, virnistellen itsekseen kun ajattelee tuon nytkin hengaavan taviksen kanssa.*
"No siis kyllähän mutsi niitä seurapiirineitoja tyrkyttää. Mut olin mä teininä kihloissa. Se oli aika vakavaa ja sit oli yks toinen juttu. Mut se sit loppu ku se muija lähti ulkomaille ja nyt sil on perhe toisen kanssa."
*Tunnustaa vaikeana, yrittäen näyttää siltä kuin ei asia ei vaivaisi tätä.*
"Kaikilla kavereil alkaa olla jo perhe, mut en mä tiiä. Musta ei varmaan vaa oo viel siihen."
*Naurahtaa, vaikka kaipaisi kunnon suhdetta, mutta ei ehkä lapsia, miettien miksi ei vain voisi alkaa olla Veeran kanssa kunnolla, mutta ei voi vastustaa Bettinaa, eikä Violaakaan, mietittyään naistakin välillä.*
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Muut paikat Helsingissä Empty Vs: Muut paikat Helsingissä

Viesti kirjoittaja friida La Helmi 11, 2017 6:42 pm

Bettina

"Miks mä aistin katkeruutta sun äänessä? Se muija tais merkitä paljonkin?"
*Bettina sanoi tietäväisesti, kuultuaan heti Tommin äänestä, että asia oli kipeä. Olihan hänenkin eronsa sattuneet, mutta sitten kun Tommi puhui perheen perustamisesta, Bettina ymmärsi täysin. Hän haaveili häistä ja perheestä, mutta ei kuitenkaan tuntenut itseään ihan vielä äidiksi. Hän tykkäsi matkustella ja juhlia, eikä lapsi sopinut kuvioon. Mutta olisi silti ollut ihanaa, jos vierellä olisi ollut ihana aviomies*
"Mä tiiän mistä sä puhut. Mun yks parhaimmista kavereista, Madeleine, perusti perheen. Se oli ihan outoo, kun se ei enää ehtinytkään meidän kaveriporukan kanssa mihinkään. Olihan se vauva söpö, mutta jotenkin mua ällöttää vielä kaikki vaipan vaihdot, että alkaisin itse haluta lapsia. Ja sitten ei vois myöskään lähteä luksuslomille ulkomaille, kun alkaa stressata tää Suomi. Mutta sitten kyllä joku aviomies olisi ihana. Sellainen kenen kanssa matkustella ja laittaa kotia."
*Bettina selitti ymmärtäväisesti. Kun hän ajattelikin likavaippojen vaihtamista, se sai hänet irvistämään. Hän ei sotkisi laitettuja kynsiään sellaiseen*
friida
friida
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 18.11.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Muut paikat Helsingissä Empty Vs: Muut paikat Helsingissä

Viesti kirjoittaja ansku La Helmi 11, 2017 6:48 pm

Tommi

"Se oli mun elämän nainen. Tai siis siltä musta tuntu sillon ku me seurusteltiin. Ensimmäinen suhde ilman mitään turhaa draamaa."
*Sanoo vain, haluamatta puhua enempää Monasta, yllättyen sitten miten samaa mieltä on asioista Bettinan kanssa kun kuulee tuon sanat, tajuten ettei tämä ole ihan tyhmä blondi, joka vain tuhlaa isänsä rahoja.*
"Mä oon ihan samaa mieltä. Mä haluun mennä viel liikaa, et voisin ottaa vastuuta mistään lapsesta. Mut kun vois tosiaan matkustaa jonkun kans yhessä ja asuis sen jonkun kans. Mut se siinä vaa on, et mä en oo mikään paras vakavis suhteis. Yleensä mä mokaan."
*Tunnustaa vaikeasti naurahtaen, tietämättä itsekään miksi ajautuu pettämään.*
"Ja koska mä en haluu satuttaa sitä toista, nii siks mä pelkäänki sitoutuu, koska mä en haluu pettää ketään. Tai sit mua jopa pelottaa et se muija tekee niinku mun ex, et lähtee vaa ulkomaille. Ja seki kyl vähä hirvittää et on sit ikuisesti sen toisen kanssa."
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Muut paikat Helsingissä Empty Vs: Muut paikat Helsingissä

Viesti kirjoittaja friida La Helmi 11, 2017 7:05 pm

Bettina

"Mut huomaatsä et susta on suhteeseen ilman mitään draamaa? Sä pystyit siihen jo kerran."
*Bettina totesi tullessaan hieman lähemmäs Tommia. Hän ei kyllä pettäjistä perustanut, sillä olihan häntäkin joskus petetty. Tai siis oli ollut miehiä, jotka olivat liehitelleet useampaa yhtä aikaa, kun Bettina luuli olleensa ainoa. Mutta se ei ollut häntä murtanut*
"Jos pelkää, niin jää yksin. Petyinhän mäkin mun kihlattuun kun se sit olikin ihan erilainen, kun mitä mä luulin. Mut jos mä olisin pelännyt et seuraavas suhtees käy samoin, niin enhän mä koskaan tapaisi ketään. Ja eihän sitä voi tietää onks sen toisen kans ikuisesti, ei sitä kannata stressata ainakaan aluks. Kunhan vaan on sille toiselle uskollinen jos sovitaan et ollaan yhessä kunnolla. Ja jos alkaa hyvältä tuntua niin sit voi miettiä naimisiinmenoa. Ei paineita."
*Bettina selitti, sillä näin hän ajatteli, vaikka olikin rynnännyt aika nopeasti kihloihin. Hän painoi huulensa Tommin huulille ja kietoi kätensä miehen niskan taakse*
"Mut nyt ei oo mitään huolta. Me ei olla naimisiin menossa."
friida
friida
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 18.11.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Muut paikat Helsingissä Empty Vs: Muut paikat Helsingissä

Viesti kirjoittaja ansku La Helmi 11, 2017 7:09 pm

Tommi

*Nyökkää Bettinan sanoille mietteliäänä, ajatellen tuon olevan melko oikeassa.*
"Oli se yhes vaihees sitäkin et kukaan ei ollu niinku se mun ex. Mut nyt se vaan taitaa olla jotain sitoutumispelkoo. Ehkä sun kannattas alkaa psykologiks tai parisuhdeterapeutiks ku sait mut näin hyvin avautuu ja jopa autoit."
*Naureskelee huvittuneena, suudellen sitten Bettiinaa ja vie kätensä tuon reidelle.*
"Nii, ei huolta."
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Muut paikat Helsingissä Empty Vs: Muut paikat Helsingissä

Viesti kirjoittaja friida La Helmi 11, 2017 7:20 pm

Bettina

"Kiva jos must oli apuu. Olenhan mä itseasiassa Yalessa vähän psykologiaa opiskellut. Mut ois aika hyvä, parisuhdetohtori Bettina Ehrnrooth."
*Bettina vitsaili huvittuneena. Ensimmäistä kertaa hän oli jutellut Tommin kanssa vähän syvällisemminkin ja alkanut pitää miehestä enemmän, vaikka tuo olikin pettänyt exiään ja pelkäsi sitoutumista. Nainen jatkoi miehen suutelua*
friida
friida
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 18.11.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Muut paikat Helsingissä Empty Vs: Muut paikat Helsingissä

Viesti kirjoittaja ansku La Helmi 11, 2017 7:23 pm

Tommi

"Mä kävisin sun vastaanotolla varmaan jatkuvasti."
*Sanoo leikillään, kuljetellen käsiään Bettinan kropalla samalla kun suutelee tätä, alettuaan pitää naisesta ja on entistä enemmän hukassa naisten kanssa, sillä pitää myös Veerasta ja on ajatellut Violaa, koska viihtyi viimeksi niin hyvin tuon seurassa.*
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Muut paikat Helsingissä Empty Vs: Muut paikat Helsingissä

Viesti kirjoittaja friida La Helmi 11, 2017 7:30 pm

Bettina

"Mun neuvojen avulla sun parisuhde alkais toimia niin hyvin, ettei sun tartteis enää."
*Bettina vitsaili ja nuoleskeli Tommin kanssa porealtaassa. Hän hyväili käsillään miehen niskaa, ja painautui aivan tätä vasten. Samassa naisen mieleen tuli ensi viikonloppuna oleva hyväntekeväisyysgaala, johon hän menisi, sillä isä oli yksi rahan lahjoittajista. Gaalassa kerättiin rahaa ulkomaan köyhille lapsille, ja hyväntekeväisyys oli ollut Ulrika-äidin harrastus, joten Bettina perheineen oli jatkanut sitä äidin kuoltua. Koska Tommikin oli aatelinen, ehkä mies oli menossa gaalaan, joten Bettina voisi pyytää häntä seuralaisekseen. Eihän ne mitkään treffit olleet, mutta hän viihtyi miehen kanssa*
"Ootko sä muuten menossa sinne ensi viikon hyväntekeväisyysgaalaan? Meidän perhe on aika paljon hyväntekeväisyydessä mukana, lähinnä siksi koska äiti innostui siitä aikanaan."
friida
friida
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 18.11.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Muut paikat Helsingissä Empty Vs: Muut paikat Helsingissä

Viesti kirjoittaja ansku La Helmi 11, 2017 7:34 pm

Tommi

"Ensin tartteis sen parisuhteen."
*Huomauttaa, miettien sitä mitä vastaisi Bettinalle, sillä havahtuu taas siihen, että vetää tälle yhä roolia, harmistuen hieman siitä, sillä ei kuvitellut että alkaisi pitää naisesta ihan oikeasti.*
"Mulla yleensä vanhemmat hoitaa ne hommat, mutta ehkä. Ilmeisesti sä oot menossa?"
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Muut paikat Helsingissä Empty Vs: Muut paikat Helsingissä

Viesti kirjoittaja friida La Helmi 11, 2017 7:44 pm

Bettina

"Joo tietysti. Mulle on tärkeetä jatkaa äidin työtä. Niin se siis on kuollut, mutta ei siitä sen enempää."
*Bettina selitti nopeasti, sillä hän ei halunnut puhua äidistään. Nainen painoi vielä suukon Tommin huulille, kunnes kaatoi itselleen lisää shampanjaa ja joi*
"Lähe mun seuralaiseks? Kun sinne kuitenkin tarvii jonkun. Biancalla on tietysti se sen ärsyttävä ruotsalainen poikaystävä, enkä mä kestä niiden seuraa."
*Bettina ehdotti, sillä pikkusiskon poikaystävä kävi tosiaan hänen hermoilleen. Mies oli yhtä kiinnostava, kuin tylsä historian tunti, sillä hän höpötti aina poliitiikasta ja liikeasioista, joista nainen ei tajunnut mitään. Hän ei ymmärtänyt, mitä Bianca näki miehessä*
friida
friida
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 18.11.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Muut paikat Helsingissä Empty Vs: Muut paikat Helsingissä

Viesti kirjoittaja ansku La Helmi 11, 2017 7:49 pm

Tommi

*Katsoo Bettinaa hieman epäröiden, sillä ei tiedä osaisiko käyttäytyä missään hienostogaalassa, haluten kyllä viettää naisen kanssa aikaa.*
"Kai mä voisin, jos vaan ei tuu mitään menoo sillon. Pidetään yhteyttä."
*Sanoo varovasti.*
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Muut paikat Helsingissä Empty Vs: Muut paikat Helsingissä

Viesti kirjoittaja friida La Helmi 11, 2017 7:59 pm

Bettina

"Selvä."
*Bettina nyökkäsi hymyillen ja suuteli sitten taas Tommia*

Täytyy mennä, ehkä huomenna tulen jos pääsen!
friida
friida
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 18.11.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Muut paikat Helsingissä Empty Vs: Muut paikat Helsingissä

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa