Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

3 posters

 :: Pelialueet :: Asunnot

Sivu 6 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja laurdee La Helmi 04, 2017 4:30 pm

Mimi

"Nii se sanoki jotai, et oli suhub törmänny. Muttet oo mittää kertonu, et mä asun tääl kanssa."
*Kertoo hieman huvittuneena, ja vilkaisee lattialla leikkivää Aatua. Hörppää hieman kahvistaan*
"Jänskättääks sua se haastattelu?"
*Kyselee sisareltaan, vilkaisten puhelimeensa tulleita whatsappi viestejä ja naurahtaen ääneen hieman.*
"Mun pitäs myöhemmin mennä mun luokkalaisten kanssa vähän viihteelle."
*,Kertoo*

laurdee
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1456
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja iiduliini La Helmi 04, 2017 4:37 pm

Mona

"Kuule ollu aika kireet välit siihen aika pitkään. Se olis halunnu mut takas ku aloin olemaan Eliaksen kanssa ja oli aika katkera siitä. Eikä sit viimeks vaan tullu mieleeen ku olin aika hämmentyny"
*Selittää hieman huvittuneenakin ja kohauttelee olkiaan, eikä ole juuri aiemmin avautunut siskolleen Tommin ja itsensä väleistä. Mutristaa sitten huuliaan työhaastattelukysymykselle ja pudistaa päätään.*
"Ei oikeestaan. En kyl halua aatua samaan päiväkotiin hoitoon ku mis oon töissä."
*Toteaa vilkaisten poikaansa hymyillen ja silittää tuon päätä. Nostaa sitten katseensa mimiin iloisena.*
"Mennään muuten naimisiin. Haluaisitko olla mun toinen kaaso?"

iiduliini
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1243
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja laurdee La Helmi 04, 2017 4:40 pm

Mimi

"Haha, no mä sanoinko et jos et vaan tajunnu. -Eikä, kysy se multaki et mitä mieltä oon Eliaksesta."
*Kertoo Monalle, kilkuttsen jälleen lusikkaa kahvikupissaan ja vilkaisee Monaa.*
"No tajuun kyllä, olishan se vähän sillei hölmöä et olisit samas paikas Aatun kaa."
*Kertoo nyökytellen ja täysin ymmärtäen Monan pointin asiastan*
"Eikää, onneks olkoon hirveesti! Ja tottakai mä tuun."
*Sanoo yllättyneenä, ja halaakin nopeasti sisartaan.*

laurdee
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1456
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja iiduliini La Helmi 04, 2017 4:46 pm

Mona

"Yllätys.. Mitäs sä sanoit sille?"
*Kysyy uteliaana Mimiltä, ollen hieman huvittunut ja mietteliäskin Tommin kyselystä. Vastaa siskonsa halaukseen iloisena ja nappaa Aatun syliinsä, tuon riskatessa, antaa pojalle tutin suuhun.*
"Kiitos! Joo Elias kosi mua riidan päätteeks. Taino siitä Heidistä väiteltiin.."
*Kertoo aluksi hihitellen mutta vakavoituu sitten.*

iiduliini
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1243
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja laurdee La Helmi 04, 2017 4:50 pm

Mimi

"No sanoin et mulle Elias on aina ollu mukava. Eikä sit muuta oikee."
*Sanoo Monalle koittaen muistella mitä Tommille sanoi Eliaksesta.*
"Nii, tää Heidi oli se Eliaksen exä?"
*Varmistaa Monalta kulmiensa alta katsellen *
"-Eli sule tuli ihan täytenä yllärinä se kosinta. Vähön söpöö. Ootteks te jo miettiny ajankohtaa?"

laurdee
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1456
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja iiduliini La Helmi 04, 2017 4:55 pm

Mona

"Joo hei jos useestikki tapaat sitä ni älä puhu näit meidän juttuja sit.. Vaikka siis ihan väleissä ollaan mutta kuitenkin."
*Sanoo Mimille katsoen tuota silmiin hetken. Silittelee poikansa hiuksia ja suukottaa tuota päälaelle.*
"Joo heidi ob sen exä. Ollu vähä ongelmia sen kanssa."
*Selittää huuliaan mutristaen eikä voi olla huolehtimatta että mitä nainen vielä keksii.*
"Tääl se oli lettuja paistellu ku olin Helyn kans risteilyllä."

iiduliini
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1243
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja laurdee La Helmi 04, 2017 4:59 pm

Mimi

"Jop en todellakaan."
*Lupaa Monalle, vilkaisten itsekkin tuota hetken aikaa silmiin*
"Eikä, pikkasen noloa tulla exän ja sen perheen luo lettuja paistele"
*Sanoo ihmetellen, ja päätän pudistellen samalla.*

laurdee
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1456
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja iiduliini La Helmi 04, 2017 5:02 pm

Mona

"On vähä outoo kyl. Mä sanoin että tänne ei tule enää mun poissaollessa. Oliko törkeetä?"
*Varmistelee siskoltaan katsoessaan tuota, laskee Aatun lattialle ja alkaa riisumaan pojan housuja, sitten vaihtamaan vaippaa tuolle.*

iiduliini
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1243
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja laurdee La Helmi 04, 2017 5:04 pm

Mimi

"No on kyl törkeetä "
*Myötäilee Monan sanoja hieman huvittuneena, ja hörppää siytne jo kylmää kahviinsa, irvistäwn sen takia.*
"Millos lähetään yhessä käymää jossai viihteellä, Elias voi olla lapsenlikkana.."
*Sanoo mielessään jo suunnitellen ja näkien näiden olevan viihteellä yhdessä *

laurdee
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1456
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja iiduliini La Helmi 04, 2017 5:09 pm

"Pitää suunnitella ja kysyy Eliakselta että miten sil on täitä."
*Nyökyttelee hymyillen Mimille ja todella haluaisi viettää siskonsa kanssa enemmän aikaa.*
"En varmaan pysy sun vauhdissa, oon jo vanha"
*Virnuilee siskolleen, laittaen aatulle vaatteet takaisin ja antaa tuon mennä leikkimään.*

iiduliini
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1243
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja laurdee La Helmi 04, 2017 5:13 pm

Mimi

*Nyökyttelee hymyillen Monan sanoille, ja vilkaisten piippaavaa puhelintansa *
"Heei, mun pittää ruvwta lähtee ku pääsen luokkalaisen kyydissä käymää kotona ja muuta."
*Sanoo, vastaten nopeasti whatsappi viestiinsä ja vie kahvikupin keittiöön. Pukee ulkovaatteet yllensä ja ottaa laukkunsa.*
"Moikka. Laitellaan viestii ja nähään!"
*Huikkaa vielä eteisestä, ennenkuin lähtee tuolta.*

laurdee
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1456
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja ansku Ti Helmi 14, 2017 6:00 pm

Elias

*Leikittää Aatua olohuoneen lattialla, Heidin järjestettyä asiat niin, että tämä asuu taas Lahdessa ja otti tytöt sinne, luvattuaan kyllä auttaa tätä tyttöjen kanssa.*
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja iiduliini Ti Helmi 14, 2017 6:04 pm

Mona

*Katselee Eliasta ja Aatua sohvalta ja hymyilee noille, odotellen pikkusiskoaan käymään laiteltuaan tuon kanssa äsken viestiä.*
"Mä muuten sain sen työn."
*Kertoo Eliakselle, muistaessaan vasta nyt mainita asiasta. Menee keittiöön keittämään kahvia valmiiksi.*

iiduliini
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1243
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja laurdee Ti Helmi 14, 2017 6:05 pm

Mimi

*Saapuu Monan ja Eliaksen oven taakse. Rinkuttaen ovikelloa muutaman kerran, sovittuaan että menee tuolla käymään*

laurdee
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1456
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja ansku Ti Helmi 14, 2017 6:08 pm

Elias

"Hei, ihan mahtavaa."
*Innostuu kuullessaan Monan sanat, nostaen Aatun syliinsä ja tulee keittiöön, antaen naiselle suukon poskelle.*
"Millon sulla alkaa? Hyvä et toi tyttöjenkin asia järjesty, vaikka niillä on kuulemma ikävä Aatua."
*Naurahtaa, puhuttuaan tytöille hetki sitten puhelimessa.*
"Ootko sä puhunu faijalles siitä lainasta? Mä mietin et se vois olla parempi ku mun faija."
*Kysyy sitten, haluamatta näyttää isänsä silmissä avuttomalta. Menee sitten avaamaan Aatun kanssa oven, kun kuulee ovikellon soivan.*
"Moi, tuu vaan sisään."
*Sanoo kohteliaasti hymyillen Mimille, väistyen oven edestä ja laskee Aatun alas.*
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja iiduliini Ti Helmi 14, 2017 6:15 pm

Mona

"Se alkaa huhtikuun alus ni pitää muistaa hakee Aatulle nyt hoitopaikkaa. -Ja joo varmasti on ikävä, olihan ne niin tiiviisti yhessä siitä asti ku Aatu synty."
*Juttelee Eliakselle hymyillen ja silittää Aatu hiuksia. Ottaa kahvikupit valmiiksi pöydälle, Eliaksen avattua Mimille oven.*
"Mooi! Mitäs kuuluu?"
*Kyselee Mimiltä, mennen tuota vastaan olohuoneen puolelle, Aatunkin juostessa tätinsä jalkoihin heti.*
"Joo faija sano et ei oo ongelmaa sen suhteen. Se tulee ens kuus Suomeen ni sit voi jutella tarkemmin, kuha nyt löytys se talo."
*Selittää Eliakselle*

iiduliini
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1243
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja laurdee Ti Helmi 14, 2017 6:20 pm

Mimi

"Moooi, ja tätin murunenki "
*Sanoo ensin hymyillen Eliakselle ja lässyttäen Aatulle, tullem peremmälle eteiseen ja riisuu villakangastakkiaan pois ja potkii kengt jaloistaan.*
"Ja moi, et kuule usko.. se kenen ka kävin siel kahvil, siis sen tinder tyypin.. nii kuule se on Tommin pikkuveli"
*Juoruaa Monalle yhteen putkeen ja nyökyttelee huvittuneena sisarelleen, ja kuulee tuom sanat että näiden isä tulee käymään Suomessa *
"Ai onks iskä tulos tänne?"
*Kysyy kulmaanda kohottaen, sillä tämä ei ole tälle ainakaan ilmoittanut vielä mitään.*

laurdee
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1456
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja ansku Ti Helmi 14, 2017 6:23 pm

Elias

"Joo, pitää sit jutella sen kans."
*Nyökkää Monalle, mennen hetkeksi omiin ajatuksiinsa kun Mimi mainitsee Tommin, Valtterin kerrottua tälle salilla miehen huumetaustoista, tietäen että tämän pitäisi työnsä puolesta tehdä asialle jotain. Istahtaa sitten olohuoneen sohvalle, avaten pöydällä olevan läppärin ja alkaa huvikseen selailemaan taloja hieman mietteliäänä.*
"Joko Mimi on ihan hääfiiliksis?"
*Kiusoittelee sitten Mimiä leikillään.*
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja iiduliini Ti Helmi 14, 2017 6:28 pm

Mona

"Eikä? Siis kumpi niistä? Niilo vai Ville?"
*Kyselee kulmiaan kohottaen, naureskellen hieman. Menee takaisin keittiöön ja kaataa kaikille kahvia kuppiin, laittaen sitten maidon ja keksejä pöytään myös.*
"Tulkaa ottaa kahvia. -Ilmeisesti ainaki yrittää järjestää, että tulee. Ei se ihan varma siit viel ollu."
*Selittää Mimille hakiessaan Aatun myös keittiöön ja laittaa pojan syöttötuoliin. Istuu itse pojan viereen ja kaataa maitoa kahviinsa.*
"Nooo, olikse Tommin veli kiva sit?"
*Kyselee Mimiltä virnistäen, antaen Aatulle maissinaksuja.*

iiduliini
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1243
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja laurdee Ti Helmi 14, 2017 6:31 pm

Mimi

"No se oli se Niilo. Ja joo oli meil kivaa kyl. Ja mennää täl viikol kiipeilee kai."
*Kertoo hymyillen ja viestitellen hieman samalla Niilok kanssa, tullen sisarensa perässä keittiöön. Istuen tuolille, pöydän ääreen *
"Niilolta terkkui sulle. -Ja tottakai mä ootan, häät on kivoja. Varo vaan ku tiiä mitä mä keksin polttareihin Monalle. Tai hääohjelmaa.."
*Kiusoittelee Eliasta virnuillen, ja kaataa kahvinsa sekan hieman maitoa *

laurdee
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1456
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja ansku Ti Helmi 14, 2017 6:35 pm

Elias

*Lisää jonkun kiinnostavan talon suosikkeihin, tullen sitten keittiöön ja istahtaa pöydän ääreen, hörpäten kahvistaan kun on kaatanut siihen maitoa.*
"Muahan alkaa jo melkee pelottaa. Joku strippari viel varastaa tän mun tulevan vaimon."
*Vitsailee Mimille ja vilkaisee Monaa virnistäen, pitäen tuon siskosta.*
"Onko ne sen Tommin veljet yhtä kriminaaleja?"
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja iiduliini Ti Helmi 14, 2017 6:42 pm

Mona

"Hitsi se Niilo on just ihana! Ja kiva jos sä löytäsit jonkun."
*Intoilee siskolleen hymyillen, hörppien välillä kahvistaan.*
"Mä sanoin jo Helylle et saa pitää sut sit aisoissa noiden juttujen kanssa."
*Huomauttaa Mimille huvittuneena ja haukkaa keksistään, kääntäen katseensa Eliakseen hieman totisempana tuon sanojen jälkeen.*
"Ootko kenties Valtterin kans jutellu? -Ja voin kertoa, että ei ne ole."
*Sanoo Eliakselle, tietäen että Valtteri ei pidä Tommista ja on varmasti puhunut Eliakselle. Haluten kuitenkin itse antaa ihmisille mahdollisuuden, varsinkin kun Tommi kertoi yrittävänsä muuttua.*

iiduliini
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1243
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja laurdee Ti Helmi 14, 2017 6:44 pm

Mimi

"Nii varo vaan, ku joku strippari vie vaimos salaa vihille vegasii"
*Heittäö huvittuneena Eliakselle, ja vilkaisee tuota tuon kysyessä onko Tommin sisarukset myös kriminaaleja*
"Jaa.a, en nii hyvin tunne vielä."
*Toteaa hieman kummastellen, ja juo kahvistaan hirman.*

laurdee
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1456
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja ansku Ti Helmi 14, 2017 6:48 pm

Elias

*Naureskelee Mimin vitsille, vakavoituen sitten ja katsoo Monaa, ottaen keksin ja haukkaa siitä.*
"No joo. Se vaan kerto mulle jotain, johon mun pitäs mun työn puolesta reagoida."
*Toteaa vakavana, kehtaamatta valehdella Monalle, sillä tuo arvasi niin hyvin totuuden Valtterista.*
ansku
ansku
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 2476
Join date : 17.03.2015

https://helsinkiropee.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja iiduliini Ti Helmi 14, 2017 6:55 pm

Mona

"Ai taivas, se sit ei lopeta ikinä."
*Sanoo tarkoittaen Valtteria ja huokaisee kulmiaan kohottaen, miettien että meinasiko Elias reagoida asiaan jotenkin.*
"Sust ilmeisesti sai sit hyvän kaverin mustamaalaamaan ihmistä, jota ette tunne."
*Tuhahtaa Eliakselle silmiään pyöräyttäen, koska ei kaikesta huolimatta halua Tommille mitään pahaa eikä koskaan ole ajatellut että Elias lähtisi Valtterin juttuihin mukaan. Kääntää katseensa Mimiin.*
"Siis mitä mä siit Niilost muistan ni se oli just sellane joka nauro vaan kokoajan."
*Kertoo hymyillen siskolleen, silitellen Aatun kättä samalla.*
"Ja siis tää Valtteri on Helyn mies, joka ei tykkää Tommista jostain syystä. Kaiken kukkuraks Valtterin pikkusisko viel seurusteli jonkin aikaa Tommin kans.. Vaik ne on jo eronnu ni Valtteri nyt sit ilmeisesti jaksaa jauhaa tost."
*Selventää Mimille asiaa hieman huvittuneenakin kuviosta.*

iiduliini
Paljasjalkainen stadilainen
Paljasjalkainen stadilainen

Viestien lukumäärä : 1243
Join date : 04.06.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias - Sivu 6 Empty Vs: Pehkonen & Heikkinen - Mona ja Elias

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 6 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Takaisin alkuun


 :: Pelialueet :: Asunnot

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa